الاثنين، 27 أكتوبر 2008

دقيقتين ب أيام من عمرها


دقيقتين بس

ردت فيهم على كلام مسمعتهوش

اديها بترتعش

كلامها مش منظم

الناس فعالم وهيا فعالم تانى

فاقت على صوت البنت اللى بتبيع

ياأنسه انتى نسيتى اللى اشتريتيه

هه  اه  طيب 

بيجى فدماغها سؤال واحد بس كل لما بتشوفه

هوا انت من اهل الارض ولا جاى من الجنه؟؟؟

38 التعليقات:

elsha3er يقول...

اولا يشرفنى ان اكون اول تعليق

اكيد من الارض هى ممكن عشان شافته بس لكن ما فيش انسان مكتمل


احمد الشاعر

romansy يقول...

دى اكيد بتحبه قوى
لانها شايفاه ملاك من الجنه بس برضه اكيد هى ملاك
وبتعامل بطيبه ورقه مع حبيبها

يارب حبهم يفضل ويدوم

Mona Shereif يقول...

:)
معقول فى حد كده؟

كـــيــــــــارا يقول...

حبيبه قلبي

الله عليكي
.

وعلي احساسك

بتخليني طايره

امممممممممموه:)

safa7_karmooz يقول...

سورى انى فوت بوستين ..

بس كنت فى حالة شلل تدوينى معتاد ^_^

اوعدك بكرة الصبح ابص عليهم كلهم واعمل كومنت..:)

blackcairorose يقول...

أعرف هذا الشعور

مرة تسمرت أمام عيون لا أعرفها زرقاء فاتحة فى لون السماء حين كنت أبتاع شيئا من أحد المحال

أقسم أنى ظللت لمدة ثانية أو أثنتين أشعر كأنى لست على الأرض، ورغم أن النظرة لم تستمر سوى لثانية لا أن بعد سنين طويلة ما زلت أذكر هاتين العينين البديعتين والتى لم أر مثيلا لها فى اللون حتى الآن

3aziz 3eni يقول...

اشعر تماما بكل حرف لم يكتب بل بكل رعشة اصبع احسست بها.

لا تفوتى فرصه ممكن تكون ولو لحظة الا وتنظري اليه بل وتكوني معه في اي مكان
لا لانه ملاك بل لانك شعرت به داخلك فربما يكون هو او ربما تكونين انت ملاكه ولم تعرفا بعد
فلن يكون اكثر من شخص لشخص واحد
فالتفاحة تنقسم الى نصفان مكملان لبعضهما لا يجمعهما سوى غلاف رقيق احمر اللون دافء

غير معرف يقول...

لا أعتقد أنه من الجنة بل مستحيل
... هنالك في هذا العالم المدهش شعور اخر لا يمكن أن يوصف أو يتخيله أحد اما من قال انه ملاك فالملائكة منزهة عن شعور الحب الواهي والي ماغير ذلك ولكن الملائكة فقط يعبدون الله ويقومون علي اوامرة عزوجل
قال تعالي " لا يعصون الله مأمرهم ويفعلون ما يؤمرون"
شعور مميز وكلمات من القلب ~_~ تحيات

انا حره يقول...

الشاعر

ماهو اكيد من الارض بس فى ملامح كدا او روح تحسها حلوه اوى اوى لدرجه انك تحسها جايه من الجنه من جمالها

تحياتى

انا حره يقول...

رومانسى

الله اعلم بتحبه ولا لا

بس هيا كمان روحها حلوه

ياريت لو بينهم حب يستمر ويكمل

نورتنى

انا حره يقول...

some times

اه فى ناس كدا فعلا والله

نورتنى

انا حره يقول...

كيارا

كيكى حبيبتى ازيك ياقمرايه

قافله التعليقات عندك ليه يامجرمه

يارب دايما احساسنا واحد

مواااااااااه

انا حره يقول...

سفاح كرموز

هوا انت علطول بتشقر عليا كدا قبل ماتدخل تنام ولا ايه وتدخل تغطس فالسرير يومين وبعدين تصحى

مستنياك ياسيدى

انا حره يقول...

بلاك كايرو روز

اهو هوا دا نفس اللى حصلها

بس هوا عيونه رصاصى كدا زى عيون القطط تتنح قصادها بردو

احساس غريب بس حلو اوى بجد

نورتنى

انا حره يقول...

عزيز عينى

فكرك كداا؟؟؟؟

هيا اظنها عالاقل هتعيش فرحه انها تشوفو من بعيد مش هتحاول تقرب اكتر

والله اعلم والمكتوب عالجبين لازم تشوفو العين ههههههههه

انا حره يقول...

منكوش

لا اله الا الله

وهوا انا قلت انه ملاك فعلا

دا مجرد تشبيه الملايكه احنا دايما نحسها رقيقه وطيبه وجميله وهوا كدا فعلا

يعنى مقولتش انه نازل من السما يعنى

تحياتى

ابو النجوم يقول...

صديقتى
هناك لحظات تكون أطول عمرا من الانسان نفسه وتظل مطبوعه فى الذاكره الى ابد الآبدين وهذه الحظات تكون لدقيقه او لثوانى الاانها تشغل حيزا فى الذاكره اكبر مما تشغله مرحله عمريه من الحياه فلو سألتى احد الناس عن هذه اللحظات ستجدينه يتذكر ادق تفاصيلها وكأنها حدثت من دقيقه ويبدو أن الحب من أول نظره هو من هذه اللحظات . أما أن يكون هناك من هو اشبه بالملاك فهذا من فيض أبداعك أو لانك تحملين بعض صفات الملائكه.

Selfmeaning يقول...

اكيد من الجنة عشان محدش بقه كده دلوقتى

عُمر يقول...

ياااااه

عيشتيني للحظة في الخيال ..

بس هوه فيه حد بيمشي عالأرض من الجنة !!

ذو الوجه المبتسم يقول...

احساس جميل
وده دليل على ان الصمت اقوى من الكلام
هو ده اللى بيقوله عنه الحب من اول نظرة ههههههههههههه
انتى عرفتى منين ان عيونه لونها رصاصى
هو انتى شفتيه
اتمنى لو كان اعجاب يتحول لحب
ولو كان حب يستمر ويكتمل بالزواج
تقبلى تحياتى

غير معرف يقول...

جميلة جدا على فكرة
أنا بحب النمط ده جداااا
---
إنها تشوف حد صدفة وتنسى معاه الزمن
وهو يمشي لحال سبيله
وهي لسه واقفة مكانها
: ))
تسلم الأيادي

Ahmed Al-Sabbagh يقول...

جميلة جدا واحساسك عالى

WhItE HeArT يقول...

حاضر هقول كلامي بصراحه


...........

وهوه جاي سفاري من الجنة علشانها يعني وله ايه

لا متقلقيش من الارض

ما الدنيا لسه بخير

تحياتي

عصر الجنون يقول...

اكيد من الارض

انا حره يقول...

ابو النجوم


عندك حق فكل كلامك

بس اللى قصدته كان مجرد تشبيه مش اكتر

تحياتى

انا حره يقول...

سلف ميننج

اه والله يانهى مبقوش كتير الايامدى

منورانى

انا حره يقول...

عمر

اه فى ياعمر

مش فى نسمه هوا ريحتها حلوه فعز الصيف تحسها جايه من الجنه من حلاوتها

ولا فاكهه طعمها حلو اوى لدرجه انك تحسها من الجنه

اهو فى ناس بالطيبه والحلاوه دى مش موجودين كتير عالارض

انا حره يقول...

ذو الوجه المبتسم

لا دا هما اللى قالولى ان عنيه رصاصى

ومظنش انه حب من اول نظره ولا حاجه يمكن مجرد اعجاب

تحياتى ليك وشرفتنى للاول مره

انا حره يقول...

بنوره

الجميل انهارده منورنى ومنور الدنيا كلها

ربنا يخليكى ياقمر على زوقك

تحياتى

انا حره يقول...

الصباغ

بعض مما عندك

انا حره يقول...

القلب الابيض

طيب بس بالراحه احنا مقولناش انه جاى من السما

دا مجرد تسبيه ياجماعه

وانا وضحت دا فرد قبل كدا

بس برده يعجبنى رايك بصراحه

تحياتى

انا حره يقول...

منى و اسر

اكيد طبعا

دايما منورانى

Beram ElMasry يقول...

عـــين الشــــمس عيانـــــة ومعصوبــــه بشـــال الليـــل
وفــــــــاس الحـــــزن منكـــودة ومرفوعـــة تهـد الحيـل
هجمـــت علينـــــــا عصابــــة زى الطوفــــان والســـيل
خلــــــــوا شبابنــــــا منكســــــر راضــــى يكـون الذيـل
باعـــــــــوا علينـــــــــا وهمهــم ووفـوا من دمانا الكيل
ولا خلـــوا فى البلـــد فــــارس ولا حتــى حداهــا خيــل

Unknown يقول...

لأ من أهل الارض

في ناس كتير علي الارض ماتتخيليش انهم من اهلها

انا حره يقول...

بيرم المصرى

وعجبى.....

انا حره يقول...

اسراء

ايه دا انت متاخرد المره دى ليه ياهانم كنتى مختفيه فين

Unknown يقول...

كنت في مشوار وجيت علي طوووول

(:

Hannoda يقول...

:)

في بلدنا لسة البنات بتتخط من نظرة في الطريق!!

ويملى قلبها شاب و يلون بروحه حوليها كل المحيط!!

ويرعش اديها و قلبها ولو من بعيد!!

لسة فبلدنا حب بكر!!
انت أدرى ما دمت فيها
بس لو لسة يبقى أنا راجعة من بكرة

بحب قوي الكلام القليل جدا اللي ماليان صور تستغربي ازاي رسم كل ده بسطورة القليلة

جمييييلة جددددا

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com