الجمعة، 10 أكتوبر 2008

من جديد


ب اديكى انتى اكتبى بدايتك

بدايه من غيرهم كلهم

من غير الم ولا حزن ولا مشاكل

بدايه على صفحه جديده 

8 التعليقات:

كراكيب عادل يقول...

ما احلي الصفحات الجديدة

ومن غير مشاكل

اهلا بيك في عالم التدوين

zahra يقول...

ما أجمل ان نبدأ صفحة جديدة بلا ألم و لا أحزان

romansy يقول...

اجمل بدايه على اجمل صفحه تشرق عليها الشمس

انا حره يقول...

كراكيب عادل

حضرتك اول كومنت فصفحتى وبدايتى

اهلا ببيك

انا حره يقول...

زهره الياسمين

ربنا يستر بقى وتفضل كدا من غير حزن ولا الم للاطول فتره ممكنه

نورتينى

انا حره يقول...

رومانسى

يسمع من بؤك ربنا

عُمر يقول...

بداية موفقة إن شاء الله

ولازم نبدأ كل يوم في حياتنا وكأنه أول يوم وآخر يوم فيها

أنا شخصيا بأحاول أعمل كده

تحياتي

انا حره يقول...

عمر

ازاى بتبدا كل يوم بدايه جديده

طيب ومشاكل اليوم اللى قبله بتعمل فيها ايه

تعرف اتمنيت لو كانت ايامنا زى جهاز الكمبيوتر كدا قبل ماتنام تقفله او تعمله ريستارت هتلاقيه يبدا معاك بدايه جديده خااااالص

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com